Tuvākie pasākumi
Jautājums domei
Ķeguma Novada Ziņas

Aktualitātes

Attēli un video

Jaunumi


Šodien Ķeguma novada domes Ārkārtas sēdē tika pieņemts lēmums izveidot vienotu Ķeguma pilsētas un Rembates pagasta pārvaldi. Lēmums tika pieņemts ar mērķi veicināt pārvaldes efektivitāti un uzlabot pašvaldības pakalpojumu sniegšanas kvalitāti Rembates pagasta iedzīvotājiem, nodrošinot visus līdzšinējos pakalpojumus un sniedzot iespēju papildus saņemt valsts pārvaldes iestāžu sniegtos pakalpojumus Ķeguma novada Rembates pagastā.

„Ir pienācis laiks uzlabot un pilnveidot pakalpojumu pieejamības klāstu Rembates pagasta iedzīvotājiem,” skaidro Ķeguma novada domes priekšsēdētāja vietnieks Kristaps Rūde. Saņemot arvien vairāk sūdzības no Rembates pagasta iedzīvotājiem par situāciju Rembates pagasta pārvaldē, izvērtējot līdz šim Rembates pagasta pārvaldē sniegto pakalpojumu kvalitāti un ņemot vērā pašlaik esošo ierobežoto pakalpojumu pieejamību Rembates iedzīvotājiem, veicot padziļinātu situācijas novērtējumu, izsverot visus iespējami labākos variantus, ar mērķi padarīt pašvaldību pieejamāku un sasniedzamāku iedzīvotājiem – Ķeguma novada dome ir nolēmusi izveidot Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centra filiāli Rembates pagastā, tādejādi sniedzot papildus iespējas saņemt arī valsts pārvaldes iestāžu sniegtos pakalpojumus, piemēram, Nodarbinātības valsts aģentūras, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Uzņēmumu reģistra, Valsts zemes dienesta, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Valsts darba inspekcijas, Lauku atbalsta dienesta u.c. pakalpojumus.

Pašvaldība ar vien biežāk saskaras ar situāciju, ka ar sociālo tīklu starpniecību tiek veikta nepatiesas informācijas izplatīšana un manipulācijas ar sabiedrību. Attiecībā par pieņemto lēmumu, pašvaldība vēlas skaidrot, ka ir pienācis laiks padomāt arī par rembatiešiem - cik ilgi mēs varam noraudzīties uz vienaldzīgumu, kā arī nevēlēšanos uzlabot kopējo situāciju Rembates pagastā? Rembates pagasta pārvalde netiek likvidēta, bet tiek apvienotas pārvaldes funkcijas ar Ķeguma novada pašvaldības administrāciju – padarot efektīvāku kopēju pārvaldi. Rembates pagasta iedzīvotāji ne tikai saņems daudz plašākās iespējas – pakalpojumus, bet arī Ķeguma novada pašvaldības administrācija spēs ātrāk reaģēt, jo Rembates pagasta pārvaldes funkcijas tiks veiktas Ķeguma novada pašvaldības administrācijas pārraudzībā. Viens no būtiskajiem ieguvumiem ir tas, ka iedzīvotāju iesniegumi tiks operatīvi izskatīti. Samazināsies laiks, kas tika veltīts iesnieguma izskatīšanai, lēmuma pieņemšanai un darbības uzsākšanai.

Papildus pašvaldība informē, ka tiks saglabātas pašlaik nodrošinātās kases funkcijas un visi maksājumi turpināsies tajā pašā saņemšanas vietā. Pašvaldība kļūs tuvāka iedzīvotājam, jo ar Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra izveidi – MĒS NEAIZVERAM PĀRVALDES DURVIS – MĒS TĀS ATVERAM DAUDZ PLAŠĀKĀM IESPĒJĀM – IKVIENAM IEDZĪVOTĀJAM.
 

Fakti par novadu

Platība
490 km2
Iedzīvotāju skaits
5822
Pašvaldības ceļu garums
244 km
Nodarbinātības procents
97,5 %

Noderīgas saites